Levering 1-7 hverdage

Fragtfrit over 299,-

30 dages returret

FAQ

Her kan du finde svar på en række af de mest almindelige spørgsmål, som kan forekomme, når du handler hos os. Finder du ikke svar på dit spørgsmål, er du velkommen til at sende en mail på info@filur.dk eller kontakte os på tlf. 2052 3640.

Jeg kan ikke finde den vare jeg søger? Prøv at søge på varen i søgefeltet. Hvis du stadig ikke kan finde den, så ring endelig til os. Vi står altid klar til at hjælpe dig.

Jeg vil gerne bestille en vare, men den er udsolgt. Hvad gør jeg så? Vi er lagerførende af hele vores sortiment, men det kan forekomme, at enkelte varer bliver udsolgt i en periode. Du er altid velkommen til at kontakte os og spørge, hvornår de forventes på lager igen – eller hvis du ønsker at blive kontaktet, når varen kommer lager.

Når jeg lægger varer i indkøbsvognen, er de så reserveret til mig? Nej. Når du lægger en vare i indkøbsvognen, er det kun et udtryk for, at du ønsker at købe varen. Det er først i det øjeblik, at du godkender ordren, at varerne reserveres til dig. Du skal derfor være opmærksom på, at lagerstatus kan have ændret sig fra det tidspunkt, du lagde varen i din indkøbsvogn til det tidspunkt, hvor du rent faktisk godkender ordren.

Hvad er kundelogin/brugerprofil? Et kundelogin hos Filur.dk giver dig mange gode fordele. Du får unik mulighed for at lave din personlige ønskeliste, du får gode gaveideer til dit barn i vores nyhedsbrev. Yderligere gemmes dine personlige oplysninger, så det bliver nemt at handle hos os næste gang.

Der er ligeledes mulighed for gæste-køb, hvor du kan købe varer uden at skulle oprette dig som bruger.

Hvornår trækker I pengene fra min konto? Først når dine varer er sendt af sted trækker vi betalingen.

Jeg har lavet en ordre hos jer. Hvordan kan jeg være sikker på, at I har fået den? Når du har afsluttet din bestilling, vil du automatisk modtage en ordrebekræftelse på den mailadresse, du har oplyst. Modtager du ikke en ordrebekræftelse straks, kan det skyldes, at ordren ikke er gennemført eller at mailadressen ikke er korrekt. Kontakt os gerne, hvis du er i tvivl.

Jeg har lige bestilt nogle varer, hvornår kan jeg forvente at modtage dem? Vi forventer at levere dine varer inden for 1-7 hverdage. Leveringstiderne kan selvfølgelig variere i højsæsoner, højtider og udsalgsperioder, men vi vil altid gøre vores bedste for at holde leveringstiden så lav som muligt.

Hvordan leverer I mine varer? Og hvad koster det? Vi sender dine varer med GLS. Fragten koster kr. 55. Der er fri fragt ved køb over kr. 299.

Leverer I til udlandet? Nej, det gør vi desværre ikke.

Kan jeg ændre på en ordre, jeg har lagt i webshoppen? Såfremt dine varer ikke er afsendt, vil vi kunne ændre din ordre, hvis du kontakter os. Husk at oplyse, hvilket ordrenummer, du ønsker at ændre. Hvis du ønsker at tilføje varer til din ordre, vil det være en stor hjælp, hvis du har varenumrene klar til vores medarbejder.

Hvordan returnerer jeg en vare? Hos os har du altid 30 dages fuld returret. Hvis du fortryder dit køb, og ønsker at sende den købte vare retur, skal du melde dette på forhånd via telefon ( 20523640) eller e-mail (info@filur.dk), så vi ved, hvordan du ønsker, at vi skal forholde os til den pakke, som vi modtager fra dig. Bemærk, at du selv skal afholde returneringsomkostninger. Du kan læse mere om returnering af varer i vores handelsbetingelser.

Hvordan tilbagebetaler I pengene, hvis jeg returnerer en vare? Penge returneres altid via en bankoverførsel, til det betalingskort der blev benyttet ved købet.

Jeg vil gerne have varerne pakket ind, hvad koster det? Du kan gratis få pakket dine varer ind, når du køber varer hos Filur.dk. Hvis du ønsker, at dine varer skal pakkes, bedes du gøre os opmærksom på det, når du bestiller dine varer. Møbler og enkelte andre varer pakkes ikke ind pga. størrelsen.

Jeg har ikke fået min pakke? Hvis du ikke modtager din pakke tre dage efter vi har sendt den, så kontakt os endelig.

Hvad gør jeg, hvis jeg modtager forkerte varer? Husk altid at tjekke din ordrebekræftelse, når du handler på vores webshop. Ordrebekræftelsen bliver sendt til dig via e-mail, når du har gennemført et køb. På ordrebekræftelsen kan du kontrollere, at det er de korrekte varer, du har bestilt. Skulle du imidlertid alligevel modtage forkerte varer, bedes du kontakte os.

Er det sikkert at bruge mit dankort, når jeg handler hos jer? Ja, det er helt sikkert at handle hos Filur.dk. Betalingen med kort foregår via en sikret side, og al kommunikation mellem vores betalingssystem og kortindehaveren foregår derfor via en krypteret SSL forbindelse (Secure Socket Layer), som beskytter alle dine personlige data.

Hvorfor får jeg ikke et nyhedsbrev, når jeg har tilmeldt mig? Hvis du oplever, at du ikke modtager et nyhedsbrev, selv om du har tilmeldt dig, kan det skyldes, at det er blevet fanget i dit spamfilter. Tjek om det ikke er fanget der. Hvis ikke, kontakt os og vi vil undersøge det nærmere. 

Fandt du ikke svar på dit spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på info@filur.dk eller på tlf. 2052 3640.

 

Vi anvender cookies til at forbedre oplevelsen på websitet. Læs mere.

OK